léčivá síla klidu

TRANSFORMAČNÍ POBYT V TURECKU

LÉČIVÁ SÍLA

Zavítejte s námi do Turecka, do krásných hor v Anatólii, kousek od moře, v kolébce šamanismu, na LÉČIVÉ místo, které nám pomáhá se zastavit, navrátit se do klidu a smířit se se sebou.

9 dní, které nás povedou skrze techniky ke znovuobjevení hlubokého klidu a vlastních sebeléčivých schopností.

PRO ŽENY I MUŽE

ANNA VAŠINOVÁ

Vytvořila jsem tento pobyt, protože cítím, že opravdu se zastavit a objevit sebe sama a to, co uvnitř nás je, je jednou z našich základních potřeb a nutností této doby. Protože je velice jednoduché se v této uspěchané době ztratit, odpojit od vnitřního vedení a tím nenaslouchat sobě a tomu, co potřebujeme. Poté život ztrácí to nejúžasnější, co máme a tou je radost z pouhého bytí, vnímání, že náš život má smyl a že kráčíme správným směrem.

Tento pobyt bude zaměřen na znovuobjevení hlubokého klidu a vnitřního vedení. Už samotné místo je neuvěřitelně léčivé a vtáhne nás do klidu a fascinace nad divokou přírodou, která tyto Anatólské hory obklopuje.

Připravila jsem laskavý a vyživující program, který nás znovu propojí se sebou a také s přírodou. Pobyt je tedy především zaměřen na efektivní techniky, sdílení, ponor k sobě, péči o sebe sama skrze vnitřní i vnější techniky.

Další důležitou částí pobytu bude také program, který nám pomůže pochopit sebeléčivé schopnosti a ukáže způsoby, jak můžeme sami sobě být průvodci, léčiteli, pečovateli. Také se zaměříme na to, jak efektivně pracovat se svou energií a rozeznat v jaké momenty co nějaká z našich rovin potřebuje, tak abychom byli v životě efektivní a zároveň plní energie, klidu a lehkosti.

Přijeďte si odpočinout a vyživit sebe sama na mnoha úrovních.

další průvodci

UMUT FIRAT

S Umutem spolupracujeme již rok, tvoříme společně pobyty a setkání a také mu pomáhám při jeho šamanských léčeních. Umut je Anatólským šamanem podporuje v léčení lidi po celém světě.

Provedeme společně několik meditací a bloků

+ budete mít možnost si zajít na jeho speciální šamanské léčení. (EXTRA CENA)

PINA BARAN

Piňa je tvořitelem centra ve kterém budeme ubytovaní. Poslední večer si společně uděláme BLUE LOTOS CEREMONII zakončenou ECSTATICEM při západu slunce u bazénu.

SERPIL GIRISKEN

Budete mít možnost zažít
 Watsu Terapii

~

je to výjimečná léčivá technika, která nám pomáhá k hlubokému uvolnění napětí a dotýká se mnoha rovin v nás a především prenatálního období.

EXTRA CENA

znovu objevení sebeléčivé síly

Turecko ~ Anatólie

FETHIYE > ALBATLOS CENTRUM

O Anatólii se říká, že je kolébkou šamanismu. My se společně vydáme do hor u FETHIYE na krásné retreatové místo s názvem ALBATLOS.
Fethye jako město oplývá mnoha možnostmi. Najdete v něm nádherné moře a také monumentální hory. Pokud byste si chtěli pobyt v Turecku prodloužit, dám vám doporučení na projížďky na koních v horách, seskok paragliding z hor přímo na pláž a další krásné výlety.

Fethye se již nachází v Asii a také se jí přezdívá malá Asie.

ALBATLOS je RETREATOVÉ CENTRUM a pro mě má velice léčivou a regenerující energii. Okolo je divoká příroda a klid, nádherné západy slunce. + ho tvoří velice laskavý a úžasní lidé.

V ŘÍJNU BUDE V TURECKU VELICE PŘÍJEMNÉ POČASÍ

20°C -25°C ~ kdy moře i bazén budou skvělé na koupání.

výlety

na pobytu pojedeme na celodenní výlet k moři + na několik výletů po okolí centra

TLOS

Hrad Tlos patří mezi nejstarší a nejvýznamnější města této oblasti. Je plný archeologických pozůstatků, včetně římského divadla, akropole, byzantského hradu a hrobek vytesaných do skalních stěn.

FETHIYE PLÁŽ

Uprostřed pobytu pojedeme po snídani na celodenní výlet na nádhernou pláž. Kde bude možno zažít jedinečný zážitek a to paragliding na jednom z nejkrásnějších míst v Evropě.

DIVOKÁ PŘÍRODA

Navštívíme několik krásných míst okolo centra. Pět minut odtamtud se nachází magická ceremoniální louka s vodopádem, kde společně zažijeme ceremoniální kakao a různé meditace v propojení s přírodou.

Dále jsou v okolí lesy a potůčky, takže vás všude, kam jdete, bude doprovázet voda.

Místo je samo o sobě velice léčivé, a z celého centra je božský výhled z hor na hory, který v nás otevírá sílu nadhledu.

ubytování v centru Albatlos

centrum je vytvořené v krásném moderním stylu

Je umístěné v horách na samotě obklopené divokou přírodou sousedící s vodopádem.

Nachází 40 minut autem od moře a také letiště.

Po celou dobu je zajištěná vegetariánská strava | snídaně, oběd, večeře ~ z organických místních surovin, domácí sýry i vajíčka

UBYTOVÁNÍ NABÍZÍ DVĚ MOŽNOSTI
1. ubytování v pokojích ve vile pro 2/3 na postelích s vlastní koupelnou.
2. ubytování v glampingových stanech pro 3 ~  také na pohodlných postelích s toaletou vedle a společnou koupelnou.

Centrum disponuje famózním bazénem s výhledem z hor na hory 12×6 metrů.

Jógamatky, meditační polštáře MÁME k dispozici.

cesta na pobyt

LETIŠTĚ DALAMAN
Jsou dvě možnosti jak se dostat na pobyt:
1. odlet z PRAHY v 16:25
2. odlet z VÍDNĚ v 13:40
cena za cestu tam a zpět je v rozmezí 4.500,- – 7.000,-

Pro ty, kdo nejsou zběhlí v létání, tak ke každému termínu je vytvořená skupinka na WhatsAppu,
kde se můžete domluvit jak na spolujízdě na letiště.

TRANSPORT Z LETIŠTĚ A NA LETIŠTĚ
v obou případech doletíte do Dalamanu v 23:10, kdy máte v ceně od nás zajištěný PICK UP Z I NA LETIŠTĚ.

TOTO JSOU JEN ZÁKLADNÍ INFORMACE, PO REGISTRACI OBDRŽÍTE PLNÉHO PRŮVODCE S INFORMACEMI, KDE KOUPIT LETENKU ATD.

časté dotazy nebo strachy?

Pokud jste ještě nikdy neletěli nebo nemáte rádi cestování, pak to úžasné na tomto pobytu je, že se účastníci již dopředu spojují ve skupince a domlouvají si společnou cestu na letiště, kdy už na cestě se seznámí, kupují si třeba sedadla vedle sebe a zvládnou tak celý proces na letišti mnohem snadněji.

Pokud se rozhodnete letět z jiného letiště a třeba i dříve nebo déle, je třeba domluvit se mnou individuální přístup. Buď dorazíte v čas, kdy budeme vyzvedávat účastníky na letišti v Dalamanu, nebo se domluvíme a připlatíte si za vyzvednutí taxíkem někde jinde.

Po celou dobu vás budu provázet, proto jazyk není třeba a případně věřím, že další účastníci vám na letišti pomohou.

Program na pobytu je zajisté dobrovolný. Pokud budete potřebovat si odpočinout nebo být sami, tak je to vítané, ale pokud byste jeli na pobyt pouze za výlety a už teď víte, že se nechcete účastnit pobytu, tak prosím zvažte vaší účast. Pobyt je o propojení se, sdílení a právě to je jeho kouzlo.

Každý pobyt je jiný, někdy jsou jiná místa, jindy je to program. Pracuji hodně podle potřeb skupiny, a proto každá skupina je jiná a také díky tomu i program, proto mnoho účastníků jezdí na mé pobyty opakovaně a stále jim mám  co nabídnout.

Pokud začínáte s vědomým přístupem k životu a meditací, je toto skvělá příležitost, jak se hned na začátku ponořit hluboko a procítit, co nám změna vnímání života a meditace přináší do běžného života. Vše, co sdílím tak vysvětluji pečlivě, aby to bylo vhodné jak pro začátečníky i pokročilé.

Věk není omezením. Účastníci jsou od 16 let – 55 let, ale nejčastěji okolo 20 – 35 let.

Daniela M.30. března 2023
Read More
S neskutečnou láskou a vděčností vzpomínám na loňský rok a na pobyt s tebou a dalšími krásnými bytostmi na Sardinii, opravdu mě to transformovalo, dekuji ze srdce ❤️ přeju dalším ženám, které se rozhodnou s tebou absolvovat tento pobyt, ať se propustí lehkosti a nechaji se unášet na vlnách úžasné atmosféry v tvé blizskosti a prostředí úchvatné Sardinie, která tomu dodává to kouzlo. 🤍 Děkuji, Aničko. Těším se nesmírně na další budoucí pobyty s tebou 🙏🏼🙂
Monika Čtvrtníčková26. října 2021
Ahoj Aničko, moc ráda ti napíšu odezvu na pobyt na Sardinii, kterého jsem se zúčastnila tohle léto 🙂 Když napíšu, že mi letošní pobyt na Sardinii změnil život, tak vůbec nepřeháním (ačkoliv to může znít jako klišé). Nejenže to byla moje nejhezčí dovolená v životě, ale dokonce to pro mě byl silně obohacující zážitek, ze kterého čerpám ještě dnes. Od té doby, co jsem se vrátila z pobytu, jsem změnila svůj životní styl, začala jsem více vnímat sebe sama a udělala věci, na které jsem dříve neměla odvahu ani vůli. Stala jsem se vegetariánkou, prodala své PS4 s videohrami, na kterém jsem předtím trávila příliš mnoho času, začala jsem pravidelně meditovat, více sportovat, cvičit jógu a mé obvyklé proměny nálad se tak nějak ustálily a cítím se mnohem vyrovnaněji. Také mi nesmírně pomohly nejrůznější techniky na vyrovnání se s negativními emocemi. Teď už se necítím tak zoufale, když mě občas přepadne špatná nálada, mám vztek, úzkost nebo jsem smutná. Teď už mnohem lépe vím, jak s emocemi pracovat a připadá mi to jako základní znalost, která by se měla učit ve školách. Je šílené, že tolik lidí nedokáže pracovat s něčím tak základním, jako jsou jejich vlastní emoce. Tento pobyt mi tedy výrazně pomohl v porozumění sobě samé a ukázal životní směr, který jsem tak dlouho nemohla najít. Zkrátka, moc za tento pobyt děkuji, nikdy na něj nezapomenu a ráda se zase někdy v budoucnu vrátím!! Děkuji a všem VŘELE doporučuji!!! Měj se moc krásně!! 🙂 S pozdravem, Klára
Andrea Benešová1. listopadu 2021
Read More
Pobyt na Sardinii bylo jedno moje největší a nejlepší rozhodnutí v životě. To opravdu nepřeháním. Dlouho jsem se chtěla vydat někam sama, kde mě to posune dál, hodím vše za hlavu, odpočinu si.. (což se splnilo). Úplnou “náhodou” ke mně přišel tento pobyt. Když jsem o tom četla víc, srdce mi bušilo jak blázen a něco ve mně mi říkalo, že tam musím jet. A taky že se tak stalo. Nelituji ničeho, byla to jedna velká jízda. Tolik úžasných a krásný žen se silnými příběhy co jsem potkala, cítila jsem se v naprostém bezpečí. Takové podpory a lásky co tam bylo.. Tak transformační týden jsem nikdy nikde nezažila a děkuji za to. Dalo mi to nesmírně moc. Po návratu mě neopustila pozitivní energie, snažím se na sobě pracovat každým dnem a využívat spoustu nových rad, co nám Anička předala. Děkuji za vše, za další skvělé holky, které tam o nás pečovaly a vařily skvělá veganská jídla, za to, co pro nás Anička dělá a jak úžasná je.💛Doporučuji to naprosto každému! Už jen když toto čteš, není náhoda.. nebudeš litovat.
Simona Palentová3. listopadu 2021
Zdravím Anničko, trvalo mi to poměrně dlouho, ale ráda bych napsala pár slov k pobytu na Sardinii, nový začátek. Pro mě to totiž opravdu byl. Pobyt byl skvělý, každá meditace, sdílení, tanec, byl velkým přínosem a taky očištěním. Po několika letech se ve mě otevřelo mnoho třináctých komnat, které jsem vytěsňovala, neznala jsem co je to pláč. Na pobytu se to změnilo, dovolila jsem si to všechno přijmout, prožít a to jen díky Tobě. Po návratu až do teď, to pro mě bylo hodně silné období, kdy všechny ty bolesti vypluly na povrch a já často nevěděla co s nimi. Z počátku jsem si říkala, že mi bylo lépe, když to všechno bylo zavřené. Ale teď, téměř po pěti intenzivním měsících, jsem za to vděčná, vděčná Sardinii a hlavně Tobě, pomohla si mi. Všechno prožít, očistit se, odpustit především sobě, ale i mému okolí. Nemám ještě vyhráno, ale cítím se silnější, než kdykoli předtím. Je to cesta a já ji mám každým dne raději a raději. Z celého srdce Ti děkuji za to, co děláš, jsi neuvěřitelný člověk, který umí zázraky. Ještě jednou děkuji a těším se na další pobyt ♥️♥️♥️♥️ Anničko, opravdu ti děkuju a budu ti vděčná do konce života, pomohla jsi mi udělat můj život lepším 🤍🤍
Nikola Štruplová8. února 2021
Read More
Jsem velice vděčná, že jsem se mohla pobytu zúčastnit. Bylo to velice obohacující, láskyplné a transformační. Jsem si víc než jistá, že pobyt změnil můj pohled na svět, život a na sebe. Neuvěřitelné. Dále oceňuji velice profesionální přístup celého týmu, výborné zázemí a skvělá strava. Anička je moudrá bytost, má přehled a dokáže věcně poradit, podpořit. ♥️🌈
Tereza 31. března 2023
Aničko já ze Sardnie “žiju” až doteď ❤️Nesmírně mě pobyt zazdrojoval a poléčil, ziskala jsem krásná nová přátelství a inspiraci. Je nádherné, že něco tak úžasně léčivého pořádáš a vkládáš do toho takový kus sama sebe. Děkuji, mej se krasne 💜💫
Previous

strava | snídaně, oběd, večeře
pečující vzdělávací každodenní program
celodenní výlet k moři
několik výletů po okolí centra
odvoz z a na letiště

registrace nebo dotaz

Pokud vás něco zajímá, napište na email sardinie@zesrdcedosrdce.cz
nebo dolů do formuláře. Ráda si s vámi zavolám, tak případně zašlete své telefonní číslo.

REGISTRACE JE PLATNÁ AŽ PO OBDRŽENÍ ZÁLOHY 10.000,-

po registraci obdržíte další již konkrétní informace ohledně pobytu.
pokud bych vám neodpověděla do 7 dnů, prosím piště přímo na email

ubytování glampinkový stan
    ubytování pokoj ve vile

odběr termínů pobytů

Pokud byste rádi měli přehled o událostech a pobytech, které tvořím, přihlašte se k odběru novinek.
    Email posílám přibližně jednou měsíčně, kde zašlu informace o událostech na další měsíc.
    kdykoliv se můžete od odběru odhlásit

přidejte se na Instagram

Jsem aktivní tvůrkyní na Instagramu.
    Ráda sdílím a píšu, nahrávám videa a fotím. Sdílím inspirace, doporučení a různé zkušenosti. Občas dělám živá vysílání.
    NA INSTAGRAMU SE MŮŽETE DOZVĚDĚT O RŮZNÝCH AKCÍCH

klid v srdci, přináší mír do světa